Samenwerken met ZZP-ers: Kabinet eens over vernieuwde wet DBA met drie criteria voor ZZP
Het kabinet is het eens over een wetsvoorstel waarmee meer...
Artikel 1 Begrippen
In deze kantoorklachtenregeling wordt bedoeld met:
klacht: iedere schriftelijke uiting van ongenoegen van of namens de cliënt tegenover de advocaat of de onder diens verantwoordelijkheid werkzame personen over de totstandkoming en de uitvoering van een overeenkomst van opdracht, de kwaliteit van de dienstverlening of de hoogte van de declaratie;
klager: de cliënt of diens vertegenwoordiger die een klacht kenbaar maakt;
klachtenfunctionaris en advocaat: de heer mr. drs. G.G.J.G. van Heur.
Artikel 2 Toepassingsbereik
Artikel 3 Doelstellingen
De doelstellingen van deze kantoorklachtenregeling zijn de volgende:
Artikel 4 Informatie bij aanvang van de dienstverlening
Artikel 5 Interne klachtprocedure
Artikel 6 Geheimhouding en kosteloze klachtbehandeling
Artikel 7 Verantwoordelijkheden
Artikel 8 Klachtregistratie
Het kabinet is het eens over een wetsvoorstel waarmee meer...
Het eerste kwartaal van het jaar, een goed moment om zicht te...
Het niet toepassen van een CAO of het toepassen van een onjuiste...
Meer dan eens is de vraag aan de orde: kan een werkgever een...
Autoriteit Persoonsgegevens (AP) – toezichthouder op de...
Bij de aanhoudende coronaperikelen en verstrekkende (financiële)...
Webshops zijn populair, je kunt ze tegenwoordig bijna ‘ready to...
Er gloort hoop aan de horizon van ondernemend Nederland. In deze...
Komt de thuisquarantaine volledig voor risico en rekening van de...
Wanneer kan een werkgever een compensatieaanvraag van de...
Vanwege diverse redenen kan een onderneming in financieel zwaar...
Welke regels moet een bedrijf volgen bij het online aanbieden van...